مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای کامل خرید خانه قولنامه‌ای

راهنمای کامل خرید خانه قولنامه‌ای

خرید خانه قولنامه‌ای یکی از روش‌هایی است که برخی افراد به عنوان روشی برای خرید ملک انجام می‌دهند. البته این موضوع را می‌‌توان از چند زاویه بررسی کرد. یکی از منظر مسائل حقوقی و دیگری از زاویه نکات مربوط به سرمایه‌گذاری که هر دو را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در ایران معاملات مسکن به دو روش: یا بصورت سند تک برگی،‌ منگوله‌دار، شش دانگ و… و یا بصورت معامله ملک قولنامه‌ای صورت می‌گیرد. در بین این روش‌ها سند قطعی مطمئن‌ترین و امن‌ترین راه است. ولی اگر شما بخواهید روش خرید خانه با پول کم را انتخاب کنید ملک قولنامه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


معاملات قولنامه‌ای چیست؟


در معاملات گاهی پیش می‌آید که خریدار و فروشنده تصمیم می‌گیرند که بصورت توافقی و متعهدانه قراردادی را با هم انعقاد کنند ولی شرایط لازم برای انجام تعهد وجود ندارد. با این حال دو طرف معامله باز هم تمایل دارند که با یکدیگر قراردادی را تنظیم کنند. یکی از این شرایط ممکن است این باشد که خریدار پول کافی برای خرید خانه را نداشته باشد اما با فروشنده توافقی را امضاء می‌کند که تا تاریخی مشخص این مبلغ را پرداخت کند. به اینگونه معاملات مسکن که با توافق خریدار و فروشنده صورت می‌گیرد معاملات قولنامه‌ای می‌گویند.


آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

برای مطالعه بیشتر: راهنمای کامل خرید خانه قولنامه‌ای



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده