بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دلایلی که باعث می‌شود در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کنید

دلایلی که باعث می‌شود در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کنید

امروزه در ایران سرمایه گذاری در مسکن یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری معمول، مهم و امن است. افراد زیادی به این نتیجه رسیده‌اند که کسب درآمد از شغل خودشان تنها پاسخگوی نیاز زندگی آن‌ها نیست، به همین دلیل برای کسب ثروت بیشتر سرمایه‌گذاری در بازار مسکن را به عنوان روشی امن انتخاب می‌کنند. البته روش‌های دیگری مانند بازار بورس، طلا و دلار نیز وجود دارند اما سرمایه‌گذاری در املاک روشی اثبات شده برای مدیریت سرمایه‌هاست. حتی این بازار را به عنوان یک بازار تورم شکن در ایران می‌دانند.

معنای سرمایه گذاری در مسکن چیست؟

شاید بسیاری از افراد فکر کنند که سرمایه‌ گذاری در مسکن تنها به قسمت خرید و فروش آن برگردد. برای مثال ملکی را در منطقه یک تهران بخرند و بعد صبر کنند با رشد بازار مسکن قیمت آن نیز بالا برود! اما سرمایه‌گذاری در این بازار ابعاد مختلفی دارد و شناخت این مفاهیم نیز برای کاربران مهم است. اگر شما با نیت نامشخص و به اشتباه جهت سرمایه‌گذاری وارد بازار مسکن شوید سرمایه شما به خطر می‌افتد. در حالت کلی سرمایه‌گذاری در املاک به روش‌های زیر صورت می‌گیرد:

  • خرید املاک با بافت سنتی و قدیمی و بازسازی آن در حالی که به ارزش آن افزوده شود
  • خرید ملک جهت نگه داشتن آن برای طولانی مدت و حفظ ارزش پول و کسب سود
  • سرمایه‌گذاری در قسمت اجاره مسکن
  • خرید خانه کلنگی جهت ساخت و ساز
  • مشارکت در ساخت و ساز
  • ساخت و ساز مسکن

هر یک از موارد بالا اصول و قوانین مربوط به خود را دارد که اگر بخواهید وارد هر کدام از آن‌ها شوید باید آموزش‌های لازم را ببینید. آموزش دیدن و به دنبال یادگیری بودن ریسک شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و از طرفی انرژی مورد نیاز را برای سرمایه‌گذاری در این بازار را برای شما فراهم می‌کند. حال اینکه کدام یک از این روش‌های سرمایه‌گذاری برای شما بهتر است بستگی به شرایط خودتان دارد. حتی ممکن است شما در ابتدا یک روش را انتخاب کنید اما در ادامه روش دیگری را برگزینید. حتی بسیاری از افراد به دلیل آموزش‌های درست سرمایه گذاری در مسکن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده‌اند.


برای مطالعه بیشتر : دلایلی که باعث می‌شود در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کنید


آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده